معرفی ناب سرویس
برند ناب سرویس از پیشگامان در حوزه ارئه خدمات پس از فروش با داشتن سابقه درخشان و سطح پوشش گسترده در کل کشور میباشد که با هدف رفاه حال مشتریان و ارتقاء جایگاه والای مصرفکننده ایرانی همواره تلاش نموده است و مفتخر است که در این مدت توانسته است اطمینان و اعتماد مصرفکنندگان را جلب نماید.
شایان ذکر است تمامی محصولات ناباستیل با ضمانتنامه رسمی ناب سرویس تقدیم مشتریان محترم میگردد.

شرایط استفاده از خدمات پس از فروش
- کارتن و بسته بندی کالا کاملا سالم و بدون پارگی یا مخدوشی باشد. برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی موجب عدم امکان استفاده از این تضمین میگردد.
- برای ارائهی خدمات مشتریان مطابق ماده ۳۷ قانون تجارت الکترونیکی امکان عودت کالا فقط شامل حال مصرفکنندگان بوده و مصرفکننده مطابق بند (س) ماده ۲ همین قانون شخصی است که به منظوری جز تجارت یا شغل حرفه اقدام میکند؛ بر این اساس خریداران فروشگاه که به منظور تجارت یا شغل حرفهای خود از فروشگاه خرید مینمایند، مصرفکننده محسوب نشده و امکان استفاده از شرط عودت را ندارند.
- خدمات مشتریان در مواردی که عودت کالا از طریق پست یا باربری قرار است انجام گردد، کالا حتماً باید “بیمه” گردد و این مورد در قبض پستی و یا بیجک قید گردد. علاوه بر آن لازم است کالا به نحوی (با کارتن یا پلاستیک حبابی) بستهبندی گردد تا خود کالا و یا بستهبندی آن در حین ارسال آسیبی از نظر فنی و یا ظاهری نبیند. زیرا اگر کالا یا بستهبندی آن در حین ارسال به هر نحوی دچار آسیب، خدشه و یا ایراد ظاهری (از جمله نصب برچسب یا نوشتن هر گونه متن) گردد، امکان عودت آن وجود نخواهد داشت و از این حیث هیچگونه مسئولیتی بر عهده فروشگاه نخواهد بود.
توجه ۱: در این شرایط وجه کالا حداکثر ظرف ۴۸ ساعت کاری پس از تایید کارشناسان خدمات پس از فروش ناباستیل، به حساب مشتری واریز خواهد شد.
توجه ۲: در این موارد هزینه ارسال و عودت کالا (هزینه رفت و برگشت) بر عهده مشتری میباشد.
توجه ۳: امکان عودت کالاهایی که قیمت آنها تابع نوسانات بازار است، حداکثر تا ۲۴ ساعت بعد از تکمیل سفارش می باشد.
- مشتریان محترم موظف هستند که هنگام تحویل کالا و قبل از باز نمودن بسته بندی، مشخصات کالا را با کالای سفارش داده شده تطابق داده و در صورت وجود مغایرت آن را تحویل نگرفته و عودت نمایند.
بر این اساس کالاهایی که با پست یا باربری نیز ارسال می گردند، باید قبل از تحویل و امضا نمودن رسید، از نظر مشخصات با کالای سفارش داده تطبیق داده شده و در صورت مغایرت ضمن تحویل گرفته نشدن، بلافاصله برای فروشگاه عودت گردند.
- مشتریان محترم موظف هستند چنانچه بررسی تطابق کالای سفارش داده شده و کالای تحویلی، از روی بستهبندی امکان پذیر باشد، قبل از باز نمودن بسته بندی، ابتدا مشخصات کالا را انطباق داده و سپس کالا را از بستهبندی خارج نمایند. لذا چنانچه بدون مطابقت، کالا از بستهبندی اولیه خارج شده باشد، حتی در صورت مغایرت، دیگر امکان تعویض یا مرجوع نمودن آن وجود نخواهد داشت.
- کارتن و بسته بندی کالا باید کاملا سالم و بدون پارگی یا مخدوشی باشد. برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی موجب عدم امکان استفاده از این تضمین میگردد.
- با توجه به آنکه عکس محصولات صرفا جهت اطلاع و کمک به خرید مشتری بوده و ممکن است در پارهای از جزئیات با عکس اصلی تفاوت داشته باشد، به استناد آن نمیتوان اعلام مغایرت نمود. لذا ملاک مغایرت برای مشتریان محترم، مشخصات فنی درج شده در سایت میباشد.خدمات مشتریان
دستورالعمل های حفظ و نگهداری
برای اینکه قاشق و چنگالتان به زیبایی روز اول باشد، نکات زیر را در نگهداری محصول رعایت نمایید:
- بعد از استفاده، باقیمانده غذا را که روی قاشق و چنگال مانده است تمیز نمایید و هیچ گاه حتی برای مدت کوتاه آن را با باقیمانده غذا رها نکنید.
- قاشق و چنگالها نباید خیس یا مرطوب، حتی به مدت زمان کوتاه رها شوند.
- همه قاشق و چنگالهای ناباستیل قابلیت شستشو در ماشین ظرفشویی را دارند. برای شستشو در ماشین ظرفشویی، لطفا قاشق و چنگالها را به صورتی در سبد قرار دهید که دسته در پایین قرار داشته باشد. با جداسازی کاردها و قاشق و چنگال ها از یکدیگر از بروز خط و خش جلوگیری کنید.
پس از اتمام شستشو، قاشق و چنگالها را بلافاصله از ماشین ظرفشویی خارج نمایید و در صورت نیاز خشک کنید. اگر در آن لحظه این کار امکان پذیر نیست، در ماشین ظرفشویی را باز بگذارید تا بخار خارج شود و مانع جمع شدن رطوبت گردد.
- تنها از مواد شستشوی با کیفیت استفاده کنید و به توصیه های روی بستهبندی مایعهای شستشو توجه کنید.
- ما توصیه میکنیم که ماشین ظرفشویی بعد از هر بار پر کردن نمک یک بار شستشو را به صورت خالی انجام دهد. در این حالت میتوانید انتظار یک نتیجه عالی را داشته باشید و ضمنا به دستورالعمل های ماشین ظرفشویی خود نیز توجه کنید.
- هنگام جابهجایی و شستشوی محصولات از برخورد آنها به یکدیگر ممانعت به عمل آورید زیرا برخورد باعث ایجاد خش روی سطح محصولات میشود.
- در صورتی که بعد از فرایند شستشو، لکه ای روی محصولات باقی بماند میتوانید از خمیر جلاسنج و یک پارچه نرم برای برق انداختن آنها استفاده نمایید.
محصولات PVD
- برای اینکه قاشق و چنگالهای با پوشش PVD به زیبایی روز اول باشد، نکات زیر را در نگهداری محصول رعایت نمایید:
- بعد از استفاده بلافاصله باقیمانده غذا را از روی قاشق چنگالها تمیز نمایید. هیچ گاه حتی به مدت کوتاه آنها را با باقیمانده غذا رها نکنید.
- قاشق چنگال ها حتی برای مدت کوتاه نباید خیس یا مرطوب رها شوند.
- جهت دوام رنگ پوشش قاشق چنگالهای با پوشش PVD توصیه می شود آنها را در ماشین ظرفشویی قرار ندهید.
- جهت شستشو از پارچه یا ابر نرم به همراه مایع ظرفشویی استاندارد و آب ولرم استفاده نمایید و از استفاده از اسکاچ و سیم ظرفشویی که باعث خش افتادن محصول میشود، خودداری نمایید.
- به هیچ عنوان از مواد شستشوی اسیدی یا قلیایی قوی مانند وایتکس استفاده نکنید.
- هنگام جا به جایی و شستشوی محصولات از برخورد آنها به یکدیگر ممانعت به عمل آورید زیرا برخورد باعث ایجاد خش روی محصول میشود.
- در هنگام استفاده از قاشق چنگال ها ممکن است اثر انگشت روی محصولات باقی بماند. این اثرات به راحتی با شستشو با آب ولرم و خشک کردن با پارچه نرم از بین میرود.

حریم خصوصی و کوکی ها
ناباستیل بر حفظ اطلاعات و حریم خصوصی کاربران خود تاکید ویژهای دارد. شما به عنوان یکی از اعضای ناباستیل برای ایجاد حساب کاربری، اطلاعاتی نظیر شماره تلفن و ایمیل و آدرس وارد خواهید کرد که تنها برای ارائهی خدمات بدون نقص از طرف ناباستیل کاربرد دارند و نزد ما محفوظ خواهند ماند. گفتنیست که از این دادهها برای ارسال محصولات استفاده خواهیم کرد. همچنین مطالبی مانند فایل های آموزشی، تنها در صورت ابراز علاقمندی شخصی شما به آدرس ایمیلتان ارسال خواهد شد و در هر زمانی که بخواهید میتوانید از آن انصراف دهید. شماره تلفن اعضا نیز تنها برای ارسال پیامک جهت در جریان گذاشتن شما از روند ارسال محصول استفاده خواهد شد.
نحوه ارسال سفارشات
مشتریان محترم در هنگام ثبت سفارش و استعلام، به راحتی قادر هستند روشهای مختلف ارسال و هزینه های مرتبط با هر کدام از آنها را مشاهده نمایند. این هزینه ها بر اساس روش ارسال انتخابی، حجم و وزن کالاهای سفارش داده شده و مسافت تا شهر مقصد، بصورت مکانیزه توسط سیستم محاسبه میگردد.
هزینه های تحویل بسته با توجه به مقصد و روش تحویل انتخابی متفاوت است که در هنگام تأیید سفارش مشخص خواهد شد.
سفارش های شهر تهران: پس از ثبت و تایید سفارش حداکثر یک روز کاری میباشد.
توجه: سفارش های ارسالی شهر تهران به دلیل قابل پیش بینی نبودن مسائلی نظیر ترافیک یا حوداث غیرمترقبه، در یک بازه زمانی ۲ تا ۳ ساعته که با مشتریان هماهنگ خواهد شد، تحویل میگردند و مشتریان محترم لازم است که در بازه زمانی مشخص شده در محل تحویل کالا حضور داشته باشند، در غیراینصورت مسئولیت و هزینه ارسال مجدد آن بر عهده مشتری می باشد.
سفارشات شهرستان: سفارش های شهرستان توسط پست و باربری ارسال میگردد. سفارشهایی که قرار است از طریق پست یا باربری ارسال گردند، در صورتیکه قبل از ساعت ۱۰ نهایی شده باشند، در همان روز تحویل پست یا باربری خواهند شد، اما چنانچه بعد از این ساعت نهایی شده باشند، در روز کاری بعد تحویل خواهند گردید. شرکت پست و باربری نیز بسته به مقصد کالا، معمولاً ۱ تا ۳ روز کاری بعد کالا را به مقصد خواهند رساند.
- مشتریان محترم موظف هستند هنگام تحویل گرفتن سفارش و قبل از بازکردن بسته بندی، مشخصات کالای سفارش داده شده را با کالای تحویلی مطابقت داده و در صورت مغایرت از تحویل گرفتن آن خودداری نماید.
- مشتریان محترم موظف هستند در هنگام تحویل گرفتن سفارش، کالای سفارش داده شده خود را تحویل ظاهری بگیرند (تحویل ظاهری یعنی کالا از تمام جنبه های ظاهری بررسی و در صورتیکه فاقد هر گونه ایراد ظاهری باشد، تحویل گرفته شود)
تبصره: چنانچه بسته بندی کالا دارای مشکل یا ایراد ظاهری بوده و نشان از ضربه خوردگی یا مشکلات احتمالی داشته باشد، مشتری باید از تحویل گرفتن آن خودداری نماید و ضمن تهیه صورتجلسه، موضوع را بلافاصله به شرکت اطلاع نماید.
- در زمان ارسال کالا توسط شرکت پست و یا باربری، مشتریان محترم موظف هستند در حضور مامور پستی و قبل از امضاء رسید تحویل کالا، از سلامت بسته بندی و سلامت ظاهری کالا مطمئن گردد و در صورتیکه کالا از نظر بستهبندی و یا سلامت ظاهری دارای ایراد باشد، ضمن تحویل نگرفتن آن و درخواست صورتجلسه، بلافاصله موضوع را به فروشگاه اطلاع دهد. در این موارد چنانچه مشتری بدون بررسی سلامت ظاهری، رسید پستی یا باربری (بمنزله دریافت کالا بصورت صحیح و سالم) را امضاء نماید، دیگر حق اعتراضی در مورد سلامت ظاهری کالا نخواهد داشت، زیرا به دلیل آنکه مشتری شخصاً تایید نموده است که کالا را صحیح و سالم دریافت نموده است، دیگر امکان هیچگونه پیگیری برای دریافت خسارت توسط مشتری وجود ندارد. پرداخت خسارت بر عهده شرکت پست یا باربری بوده و فروشگاه صرفا سعی میکند پیگیریهایی بصورت موازی برای دریافت سریعتر خسارت مشتری انجام دهد.
- طبق دستورالعمل پلیس فتا در هنگام تحویل سفارشاتی که پرداخت آنها آنلاین بوده است، ارائه کارت ملی مطابق با نام فرد سفارشدهنده، اجباری است. چنانچه فردی که کالا را سفارش داده و پرداخت آن را بصورت آنلاین انجام داده، تمایل داشته باشد کالا تحویل فرد دیگری گردد، باید از طریق تماس تلفنی نام فرد تحویل گیرنده را به فروشگاه اعلام نماید، در غیر اینصورت فروشگاه کالا را تحویل نداده و در این موارد هزینه ارسال مجدد بر عهده مشتری خواهد بود.
- طبق قوانین ، در سفارش هایی که پرداخت آنها در محل مشخص گردیده است، قبل از تحویل کالا، ابتدا لازم است که وجه فاکتور تسویه و سپس کالا تحویل گردد. پس از تسویه وجه فاکتور، مشتری در حضور نماینده فروشگاه فرصت خواهد داشت تا کالای خود را از نظر سلامت ظاهری بررسی و سپس رسید تحویل ظاهری کالا را امضاء نماید.
- تحویل کلیه سفارشها درب ورودی ساختمان خواهد بود.