
گروه صنعتی ناب استیل جهت گسترش نمایندگیهای خدمات پس از فروش خود به شهرهای جدید و همچنین تکمیل ظرفیت شهرهایی که هماکنون دارای نماینده هستند، اقدام به جذب اشخاص و یا شرکتهای صاحب تجربه و دانش در زمینه خدمات پس از فروش محصولات هود و گاز و فر و مایکرویو خود مینماید.
مدارک لازم جهت درخواست اخذ نمایندگی پس فروش محصولات گروه صنعتی ناب استیل:
مدارک فوق باید به آدرس پستی شرکت (مشاهده صفحه تماس با ما) بخش خدمات پس از فروش ارسال شود.
پس از دریافت مدارک توسط بخش خدمات پس از فروش، مدارک جهت تکمیلبودن مورد بررسی قرار میگیرد و در صورتی که ویژگیهای درخواستکننده با شرایط مورد نظر گروه صنعتی ناب استیل مطابق باشد، از سرویسکار جهت شرکت در سمینار آموزشی دعوت به عمل میآید.
در سمینار آموزشی مربوط به جذب سرویسکار، آموزشهای لازم در زمینه نصب و سرویس انواع هود، گاز و فر به شرکتکنندگان ارائه میشود و پس از قسمت آموزش، دو مرحله آزمون به صورت تئوری و عملی برگزار میگردد.
در صورت تایید واحد فنی و کسب امتیاز لازم در آزمون های کتبی و عملی، قرارداد دوماهه آزمایشی با سرویسکار منعقد خواهد شد که در صورت تایید در این دوره آزمایشی قرارداد به صورت دوره یکساله قابل تمدید است. برای شروع دوره آزمایشی چک یا سفته به مبلغ ۵۰ میلیون ریال از سرویسکار به عنوان تضمین دریافت میشود.
با شروع همکاری یکساله، از طرف گروه صنعتی ناب استیل کارت شناسایی سرویسکار به همراه مهر خدمات و لباس کار شرکت داده خواهد شد.
مرتبط: چرخه خدمات پس از فروش در گروه صنعتی ناب استیل